torsdag 27 september 2007

Tjejsnack

Tjejsnack ställer denna vecka frågor på ämnet: sommaren 2007.

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
De fina soldagarna i början av juni, och arbetsplatsen jag jobbade på under några veckor. Jag trivdes så!


Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Ja, det har jag! Det blev en del arbete och studier (sommarkurs), men när jag var ledig var jag verkligen det. Sånt betyder mycket, och ger energi.


Har du rest något, var? Eller stannat på hemmaplan?
Jag jobbade mer än vad som var planerat, så det blev hemmaplan för min del.


Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Haha! Med tanke på den färg jag brukar ha, så är svaret nej. Neeeejnej.


Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Att ta det lugnt, och vistas i den svenska sommaren. Den är så vacker.

Inga kommentarer: