lördag 15 september 2007

Dagens ord är "disciplin". Eller?

Jag har tidigare skrivit att jag tycker om att ta det lugnt på helgerna, och det gör jag verkligen denna helg. Tar det lugnt, alltså. Inget party här inte. Nej, istället är det kurslitteraturen som gäller. Det är förstås lagom roligt, men det måste göras. Haha, det där lät riktigt disciplinerat och moget! Fullt så seriös är jag kanske inte alla gånger [hosthost].

Och jag måste diska också! Har gått och väntat på att glasen, tallrikarna och besticken ska rengöra sig själva, men börjar väl inse att det nog inte kommer hända. Suck. Jaja, jag får väl prioritera diskningen då. Böckerna får vänta liiiite.

Ja, hur var det nu med disciplinen..? Hmm..

MyCuteGraphics.com - Cute Glitter Graphics

Nyckelord: , och .

4 kommentarer:

Anonym sa...

On your profile you wrote: "a good lawyer knows the law, but a great lawyer knows the judge." Sad but true.

Best wishes to you regarding your studies. Even better wishes to you with regard to practising law with a conscience after you finish school!

Anonym sa...

Din lördag låter ungefär lika rolig som min.

Plugga på och tack för besöket :)

Anonym sa...

Ja exakt, kunde lika gärna ha varit en själv som behövde hjälp. Angående kjolen så är den köpt på H&M. Har sett mycket pencilkjolar både på H&M och Gina Tricot, så prova där. Lycka till och trevlig helg till dig med!

Miss Jurist sa...

Katrineholm review: thank you! :) Yes, I agree with you regarding the quote - it's the sad reality. And it's not something I like; I believe it's very wrong, and I don't want it to be that way. I promise I'll practice law with my conscience and heart. Always! :)
Bulan: haha, jaa stackars oss! =)
Hanna: åh, tackar! Då ska jag leta där. Pencilmodellen är så snygg, så snygg! :)