måndag 3 september 2007

Blame my grades on Tyra

Nu är jag hemma efter att ha spenderat dagen på universitetet, med gruppundervisning och föreläsning.
Kvällen kommer nog mest ägnas åt att läsa i kurslitteraturen inför morgondagen; vi fick nämligen en hel del att förbereda inför nästa lektion.

När jag kom hem hade jag fått mail om att en kurs jag anmält mig till (en fristående sådan, vid ett annat universitet) inleds om två veckor ungefär. Och så ska jag avsluta en annan som jag läst under några månader, så fort jag har möjlighet. Det är mycket nu, men allt är intressant!

Men en sak i taget - först maaaat, därefter studier! Och lite, lite Top Model.

Men bara lite.

Väldigt lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Top Model är ju inge bra! Hade tyvärr lyckats ha på programmet när jag la mig i badet. Orkade inte gå upp och byta. Jädrans vad de tjötade!

Miss Jurist sa...

Mattias: då har du bara inte insett charmen med programmet ännu! Det kommer! ;)