tisdag 11 september 2007

Tjejsnack

Tjejsnack ställer denna veckan frågor på ämnet: ditt internetliv.

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Surfat på nätet mer aktivt har jag nog gjort sedan 1998 ungefär. Har haft fler olika webbsidor sen dess, både mer och mindre kända. Denna blogg däremot har jag haft sedan augusti i år.

Vilken/vilka webläsare använder du?
Internet Explorer har jag på min egen dator. På universitetet och jobbet använder jag ofta Firefox. Jag gillar båda, och märker ingen större skillnad. Borde jag det? Hmm.

Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Dags- och kvällstidningarna besöker jag flera gånger om dagen. Favoriterna är personliga bloggar.

Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Mailen loggar jag in på flera gånger om dagen; jag måste göra det, eftersom mina jobb ofta kontaktar mig på det sättet.

Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Jag finns på Facebook. En riktig skvallercommunity. Lunarstorm för vuxna, kan man säga. Men värre.

Inga kommentarer: