lördag 29 september 2007

En juridikstuderandes lördag

Hemtentan är färdig, och det känns så skönt! Nu är det dags för "vanliga" tentan om ett par dagar, därför blir det mycket studerande i helgen. Det verkar säkert nördigt för många att någon läser i kurslitteraturen på helgen, men det är verkligen nödvändigt. Alla som någon gång studerat juridik vet vad jag menar... Det gäller att ta tillvara på dagarna innan tentan!

Såg ni Idol igår, förresten? Jag har inte följt programmet så noga, eftersom jag tycker att det är hemskt med de kränkningar deltagarna får utstå från juryn. Usch! Hursomhelst; Evelina gick vidare, och det var helt rätt i mitt tycke. Hon förmedlade så mycket känsla. Go girl!


Nyckelord: , , , och .

1 kommentar:

Misiu sa...

Jag är själv juridikstuderande som trälat i många år just för att jag är så usel på att ta vara på dagarna... :)
Ja, eller :(, hur man nu ser det... Men jag är 30-någonting...