onsdag 26 september 2007

Mycket att göra

Skriver PM/hemtenta just nu, och nej - det är inte särskilt underhållande, men jag vet att det är måååånga som tycker likadant. Jag försöker att hela tiden tänka på att den snart är färdig, vilket känns som enda sättet att orka med den, hehe!

Har verkligen jättemycket att göra, och om ungefär en vecka är det dags för "stora" tentan dessutom. Man är student - ingen maskin!

Skulle sett Idol ikväll, men det glömde jag heeeelt bort när jag satt och pluggade. Typiskt!


Nyckelord:
och .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Kul med ett gästboksinlägg från dig :) Det är underbart i norska fjällen på hösten och jag fick faktiskt uppleva snö också :)

Anonym sa...

Skrev PM förra veckan och kände precis som du gör nu. Och som vanligt är det helt underbart när man är klar, så hoppas det går bra!

Miss Jurist sa...

Sara: åh, det låter verkligen som en jättehärlig resa.. Och så Norge - det är så vackert, otrolig natur! :)
Struntlillstrumpa: tack så mycket, vad snällt! Ja, nu har jag skrivit klart, och det känns SÅ skönt! Det är verkligen en börda som lättar, på nåt sätt.. Pust! :)