lördag 17 november 2007

Fortfarande väldigt singel

Det gick inte bra med min senaste "erövring". Inte alls. Han och jag är soooo over - innan det ens hann utveckla sig till något. Överhuvudtaget. Personen ifråga var en riktigt feg skit, och såna betackar jag mig.

Jag har tidigare ställt mig frågan om det är slut på "normala män" i samhället, och jag blir bara mer och mer övertygad om att så är fallet. No offense guys, men så känns det! Det verkar i alla fall vara brist på män som inte känner sig "hotade" av en självsäker och målmedveten tjej.

Ni tjejer därute som hittat en fin pojkvän; hur har ni burit er åt?! Jag är idel öra, haha!

Nyckelord: , , och .

3 kommentarer:

Liljelunden sa...

Håller med dig, var är alla normala män, är de redan upptagna eller? Vore synd, hehe. Hoppas du snabbt kommer över honom! ;)

Anonym sa...

Skönt att veta att man inte är ensam =)

Miss Jurist sa...

Liljelunden: det är det jag är rädd för; att andra har hunnit ta dem redan! Haha, det vore inte alls bra :D
Annika: det är du absolut inte! Men visst känns det lätt så ändå? Det är grymt motigt när kärleken krånglar.. men rätt som det är hittar vi den där drömprinsen (och det får gääärna ske snart)! =)