tisdag 20 november 2007

Viljan och tiden

Nu är det tentaläsning som gäller! Finns flera intressanta nyheter och debatter som jag skulle vilja skriva om och kommentera idag, men för tillfället hinns det inte med. Är dessutom tröööött, men tänkte studera lite till.

Skulle verkligen behöva ett riktigt avbrott i studierna snart! Om någon känner för att sponsra med en resa eller nåt, så heeey - inte mig emot! Haha. Skulle gärna ligga under en palm, vid havet, på en vit strand och bara göra ingenting en stund istället.

Fast det skulle inte förvåna mig om det ramlade ned en kokosnöt i huvudet på mig när jag ligger där. Jag menar, det vore så typiskt på nåt sätt!

Som ni märker blir det inget vettigt sagt här ikväll inte, så det är lika bra att jag återgår till kurslitteraturen.



Bild från Create Blog.

Nyckelord:
, , och .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja gosch så härligt det hade varit att resa utomlands nu.. Bara ta det lungt, och det där med kokosnötet skulle garanterat hända mig på ett eller annat sätt eftersom jag alltid har sådant otur och är så klumpig av mig. ;)

Lycka till med pluggandet.
kram

Miss Jurist sa...

Marica: men eller hur?! Det vore bara så typiskt! :D
Tack så mycket för lyckönskningen, och nu är tentan gjord! Kram!