söndag 18 november 2007

Middag och optimism

Kom precis hem från middag hos en vän. Vi var några stycken, och det var så otroligt trevligt! God mat [vegetariskt, såklart!] med fint sällskap - kan det bli bättre? Nix. Dessa personer har jag mött genom ett av mina föreningsengagemang, och det känns verkligen befriande att kunna umgås med människor som har samma åsikter och värderingar som man själv. Det är minst sagt trivsamt!

Det blev alltså ett bra avslut på den här veckan, vilket också gav nya energier inför den kommande; som dessutom innebär tenta.
Nästa vecka tror jag att jag får veta vilken specialkurs [inom ramen för juristutbildningen] jag kommit in på. Det blir spännande! Oavsett vilken kurs jag ska gå, så blir jag säkert ändå nöjd. Jag känner det på mig!

Det är faktiskt smått overkligt att jag bara har två terminer kvar på utbildningen, med specialkurser samt examensarbetet. Sen har jag min juristexamen!


Nyckelord: , , och .

Inga kommentarer: