måndag 5 november 2007

Utmaning: sanningar

Jag blev nyligen utmanad av bloggerskan och juristen Alexandra att skriva 7 sanningar om mig själv, och självklart antar jag utmaningen! Tyvärr verkar inte hennes blogg finnas kvar - så Alexandra: om du ändrat adress får du jättegärna berätta var jag hittar dig numera. Hoppas du finns kvar på webben!

Mina 7 sanningar:

1. Är en väldigt positiv som person, ser ofta ljust på saker och ting. Det blir bra mycket roligare så!
2. Brinner för djurrätt och -skydd, och anser att båda borde vara självklarheter, särskilt i det upplysta samhälle som vi faktiskt lever i idag.
3. Har många olika framtidsdrömmar. Självklart ska jag arbeta som jurist, men det finns också annat jag är intresserad av. Man ska inte bli för enkelspårig, tycker jag.
4. Är engagerad i flera föreningar. Det är utvecklande och kul, och något jag rekommenderar andra att intressera sig för på fritiden (om man har möjlighet).
5. Jag älskar att kommunicera.
6. Har lätt för att imitera andra. Ingen nödvändig egenskap, men kan vara ganska underhållande.
7. Har mycket humor, men drar oftast dåliga skämt, haha!

Utmaning: enligt reglerna ska jag utmana 7 andra bloggare att svara på ovanstående, men jag utmanar Chaela.org och alla andra som vill svara!


Bilden kommer från Create Blog.

Nyckelord: , och .

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar