fredag 31 augusti 2007

Naughty Friday!

Äntligen fredag! Det har varit en jättebra dag på jobbet, mysig stämning och allt har flutit på som det ska. Lyckades bli klar med mina uppgifter ganska snabbt, och kunde "smyga ut" lite tidigare än vad jag egentligen skulle gjort - så skönt! Don't you just löööv those days?

Men vad vore väl fredagen utan lite naughty stuff? Ingenting, hehe..! En charmig kille i receptionen började flirta med mig, och det är verkligen det perfekta sättet att göra mig glad; är det något jag tycker om, så är det att flirta. Men det ska vara lagom, inte för mycket, men inte heller för lite. Och han behärskade denna fina balans. Det gjorde såklart dagen ännu bättre.

Mera flirtande till folket!

MyCuteGraphics.com - Cute Glitter Graphics

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att ni tjejer borde flirta mer och inte bara vänta på att killen ska ta första steget. :)

Miss Jurist sa...

Erik: du har helt rätt! Jag tillhör faktiskt dem som gärna tar just första steget när det gäller flirtande, men igår hann någon före - men jag var inte sen att hänga på! ;)