fredag 26 oktober 2007

Tentaresultat och tv-kväll

Idag kom beskedet om resultatet på tentan, som jag skrev för tre veckor sedan - examinationen gick bra! Är väldigt nöjd och glad! Kursen innehöll både skrivande av hem- och salstenta, men hur det gick på respektive del har jag inte kunnat se. Endast den sammanlagda poängen redovisades i "betygsdatabasen" (eller vad man nu kan kalla den). Jaja, det är egentligen inte så viktigt, det får jag ändå reda på när jag hämtar ut tentan.

Ikväll ska jag titta på Idol, där deltagarna ska sjunga låtar med särskild betydelse. Intressant tema! Dessutom är det Julia Roberts-filmvecka på tv3, så det blir nog lite zappande.

[All denna världsomvälvande information hade ni inte klarat er utan, eller hur?!]


Nyckelord: , , , , , och .

3 kommentarer:

Anonym sa...

WoW! 2008

Imponerad av den levande sidan..

Klart en tjej som är unik FÖR MIG, när jag läste bloggen, du får jättegärna maila, väntar med att säga något mer just nu, kram Jonas

mail graphenius@gmail.com

Miss Jurist sa...

Jonas: hmm, okeeej...? :)

Anonym sa...

Hmm, okeeeyy what?! ler..